Medewerker Klantsupport Educatie

Solliciteer nu

Medewerker Klantsupport Educatie

Wij zijn per direct op zoek naar een enthousiaste en ondernemende Medewerker Klantsupport om ons klantsupportteam voor het team Educatie te versterken. Ben jij servicegericht, denk je in oplossingen en ben je een echte teamspeler? Zie je jezelf als een administratieve tijger, ben je niet bang voor de telefoon en vind je makkelijk je weg in verschillende systemen? Houd je van plannen, regelen en uitvoeren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Full-time / Part-time · Capital C Amsterdam

Wat ga je doen? 

Als Medewerker Klantsupport ben jij het aanspreekpunt voor onze cursisten, docenten en locaties. Samen met je collega's beantwoord je vragen, los je problemen op en zorg je ervoor dat elke klant zich gehoord en geholpen voelt. Jij bent het visitekaartje en speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende service. Je zorgt voor de juiste administratieve afhandeling en denkt na over de verbetering van onze service-processen.

Wat krijg je van ons? 

Een leuke veelzijdige functie in het Klantsupportteam voor de unit Educatie bij een ondernemend en innovatief bedrijf, waar veel ruimte is om eigen ideeën te ontwikkelen en ook daadwerkelijk uit te voeren. Je gaat onderdeel uitmaken van een gezellig team in een collegiale, no-nonsense en resultaatgerichte sfeer. Daarnaast kom je te werken in ons prachtige pand Capital C, het centrum voor de creatieve industrie in het centrum van Amsterdam.

En wat nog meer? 

  • Een fijne werksfeer en leuke collega’s die voor elkaar klaar staan

  • Een werkomgeving waarin ondernemerschap wordt gewaardeerd

  • Flexibel thuis en op kantoor werken

  • Een prima salaris dat past bij jouw kennis en ervaring

  • Uitgebreid scala aan trainings- en opleidingsmogelijkheden

  • Een NS Business Card of reiskostenvergoeding, laptop en communicatievergoeding

  • Pensioenregeling

  • Abonnementen op onze media

  • En natuurlijk onze gezellige kantoorborrels en evenementen 

Wie zoeken wij? 

• Klantgericht: Je bent een echte mensenmens met een proactieve, klantgerichte instelling en een sterk probleemoplossend vermogen. Je hebt kwaliteit hoog in het vaandel staan.

Flexibel: Je gedijt goed in een omgeving die continu verandert en in beweging is.

Organisatorisch talent: Je bent gestructureerd en denkt graag mee over het optimaliseren van processen.

• Teamspeler: Je werkt graag samen in een team

• Communicatief: Je bent communicatief sterk, bent nauwkeurig en hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.

• Technisch onderlegd: Je hebt ervaring met CRM-systemen (bij voorkeur Coachview en Zendesk) en je maakt andere systemen je snel eigen.

Toch nog vragen? Bel of mail gerust met Jacqueline Bakker (Operations Director) via: jacquelinebakker@sijthoffmedia.nl of 06-53 87 09 39. 

Bea Oomen
Opleidingscoördinator
Heleen van Straten

Opleidingscoördinator

Caroline Verlaan

Opleidingscoördinator

Nathalie Lusink

Director Educatie

Jacqueline Bakker

Operations Director