Wat ga je doen?
De omzet van de merken vergroten door het ontwikkelen en realiseren van campagnes, events en andere activiteiten;
De bekendheid en imago Business Insider Nederland en Adformatie vergroten door online marketing kanalen als search, social content marketing en e-mailmarketing;
Het ontwikkelen en uitrollen van campagnes om abonnees te werven en te behouden (zowel betaalde abonnees als nieuwsbriefabonnees);
Het uitrollen van contentcampagnes via o.a. Adformatie, Emerce en LinkedIn;
Bewaken en beheren van het marketingbudgetten voor de merken;
Ontwikkelen van kennis van de diverse doelgroepen en DMU’s in relatie tot onze mediaproposities;
Signaleren van relevante marktontwikkelingen en hier adequaat op anticiperen;
Monitoren en evalueren van resultaten en doorvertaling naar vervolgactiviteiten;
Coördineren, beheren en bewaken van campagnedoelstellingen, rapportages en evaluaties op gebied van marketing.
Wat krijg je van ons?
Een leuke uitdagende functie bij een ondernemend bedrijf dat vooroploopt met digitale technieken, waar veel ruimte is om eigen ideeën te ontwikkelen en ook daadwerkelijk uit te voeren. Je komt te werken binnen een team van professionals in een collegiale, no-nonsense en resultaatgerichte sfeer. Daarnaast kom je werken in ons prachtige pand Capital C, het centrum voor de creatieve industrie in het centrum van Amsterdam.
En wat nog meer?
- Werken voor de grootste zakelijke nieuwsmerken van Nederland en wereldwijd;
- Toegang tot veel kennis en het internationale netwerk van Business Insider
- Een fijne werksfeer en collega’s die voor elkaar klaar staan
- Een werkomgeving waarin ondernemerschap wordt gewaardeerd
- Flexibel thuis en op kantoor werken
- Een prima salaris dat past bij jouw kennis en ervaring
- Uitgebreid scala aan trainings- en opleidingsmogelijkheden
- Een NS Business Card of reiskostenvergoeding, laptop en communicatievergoeding
- Pensioenregeling
- Abonnementen op onze media
- En natuurlijk onze gezellige kantoorborrels en evenementen waaronder Adfocup en Community Drinks
Wie zoeken wij?
- 3-5 jaar ervaring als (brand) marketeer;
- Je hebt veel kennis van digitale content marketing en branded content;
- Goede communicatieve vaardigheden, assertiviteit en overtuigingskracht;
- Een resultaatgerichte werkwijze en commerciële gedrevenheid;
- Aangeboren organisatietalent in combinatie met een oplossingsgerichte, flexibele instelling;
- Het vermogen snel te schakelen binnen een dynamische werkomgeving;
- Je bent een zelfstarter, praktisch maar kan ook strategisch denken;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift uitstekend.
De werving van kandidaten verloopt via We Know People. Uiteraard kun je je sollicitatie via onze website achterlaten, echter zal er contact met je worden opgenomen door Derek Zonjee van We Know People.
Toch nog vragen? Bel of mail met Kevin Wetzel (kevinwetzel@sijthoffmedia.nl of 0622944681) of Stefan Smit (stefan.smit@businessinsider.nl of 0620611434)